Jak správně nahlásit škodnou událost pojišťovně

Všichni jsme se pravděpodobně setkali s tím, že klienti nebyli spokojeni s plněním škody pojišťovnou.

Abych těmto nepříjemnostem předešel, konzultuji pojistnou událost s klienty před jejím nahlášením pojišťovně.

Ve většině případů hlásím událost osobně. Občas se objeví případ, který svěřuji odborníkům v oboru, se kterými úzce spolupracuji. Tito se na podobné případy specializují a umí s pojišťovnou komunikovat, veškeré podklady si připraví pečlivě dopředu, mají právní vzdělání a umí získat vyšší plnění, než samotný klient. Tato služba je zpoplatněna předem dohodnutým dílem z pojistného plnění, konzultace před nahlášením je zdarma.

Rád Vám pomohu s pojistným plněním i z pojistek, které jsem nesjednával.

O mně

Jmenuji se Jan Hruška.

O finančnictví se zajímám od mládí, kdy jsem studoval obor bankovnictví.

Zkušenosti mám ze všech stran barikády, neboť jsem pracoval pro banku, řešil vlastní hypotéku i finanční plánování. Nyní pracuji jako nezávislý poradce.

Za svou kariéru jsem pomohl více jak stovce klientům, primárně s problematikou bydlení. Dovolím si říci, že můj osobní přístup tvoří nejen spokojené klienty, ale navíc i „spřízněné duše“, které se na mě obrací i v ostatních otázkách finančního plánování dle jejich aktuálních potřeb – pojištění domu, auta atp.

Razím myšlenku, že spokojený klient je z dlouhodobého hlediska mnohem více, než rychlý zisk, proto se snažím o své klienty dlouhodobě pečovat.

Dovolte mi, abych se mohl postarat i o Vás.

Ušetřím Vám čas, peníze a nervy.

Jan Hruška

Zavolejte mi a nebo napište

Domluvíme si schůzku a já Vám nabídnu možné řešení

Napište mi